erkek olmakla bağırıp çağırmanın doğru orantılı olmadığını bilen, kibar ve efendi erkektir.
testesteron seviyesini kontrol ettirmelidir yazan arkadaşlar testesteron erkeklik hormonudur, hanzoluk değil. erkekliğin bağırmak, çağırmak kırıp dökmek olduğunu zannedenlerin testesteron seviyesi kontrol edilse daha münasip olur diye düşünüyorum. zira kim neyi çok söylerse onda o eksiktir derler.
09.10.2020 · 31. sıra
sukelakiz
08.10.2020 01:59