Sık geçen başlıklar

hiçbir balın gerçek olmadığını düşünmek 1

ekşi'de gör
içeriklerinden haberdar olmasam da bilinçaltımda sıkı bir şekilde yer edinmiş olgulardan biri. 5 kavanoz bal 100 lira reklamları mı buna sebep oldu bilmiyorum ama ucuzundan pahalısına, market balından köy balına bal yerken yediğim şeyin doğal değil de fabrikasyon ve sağlıksız bir madde olduğu hissine kapılıyorum. balın kendinden gelen aşırı şekerli tadı da son derece sağlıksız bir şey yiyorum hissi uyandırıyor. kendini bu kadar sevdirip de mutsuz eden başka bir gıda olamaz herhalde.