Sık geçen başlıklar

hiç sürpriz yapmayan bir öküze aşık olmak 1

ekşi'de gör
kadın-erkek ilişkilerine dair kafamda son zamanlarda bir soru işareti var. kadınlar neden ilişkide bekleyen taraf oluyor? süpriz bekler, hediye bekler, ilgi bekler vs. erkek ne kadar verirse versin hep "az yapıyor" oluyorken kadın 1-2 kez yapsa "çok süprizli" olabiliyor. bunun mantığını bilen, anlayan beri gelsin.