Sık geçen başlıklar

hiç mutlu ateist görmedim 1

ekşi'de gör
görmediğin şeyleri yok sayıyorsan, tanrının varlığını nasıl kabul ediyorsun ?

(bkz: türkiye`den uzakta mutlu yaşayan ateist)