Sık geçen başlıklar

herkes çok gergin 1

ekşi'de gör
fonlandığını öğrendiğim kanalları izlemiyorum. nevşin ve bu 140journos başı çekiyor.

edit: bir sürü mesaj geliyor "hepsi fonlanıyor yha .s.s" minvalinde. benim için mülteci propagandası yapan ve türk milletine zararı olacak söylemleri destekleyen kanalları takip etmiyorum kardeşim. yok öyle soft propaganda yapıp ara sıra da muhalifmiş gibi davranmak. yemiyoruz artık.