Sık geçen başlıklar

her gün yüzlerce insan ölürken bir kediyi konuşmak 1

ekşi'de gör
ya sizin kafanız neden almıyor ya? o kedi eceliyle ölse ve şahit olsak üzülürdük.

ama bi o. evladının bir kediyi köşelere sıkıştırıp sırf zevk için öldürdüğü sonra da elini kolunu sallayarak çıktığı bi olay için yaptığınız bu kıyaslar ne lan? inanılır gibi değil. yani bu şahısın gücü bi insana yetse -bi çocuğa kolaylıkla yetebilir- neden ona da zarar vermesin?

böyle başlıklar açıldıkça aramızda nice keloğlanlar var diyorum ve ürperiyorum.