Sık geçen başlıklar

her gün saat 21.00'da sağlıkçılara destek alkışı 3

ekşi'de gör
sevdiğim bir arkadaşım karantina hastanesinde her gün en az 3 4 hastasını teste gönderiyor neyseki henüz pozitif hastası çıkmadı.
ama ailesiyle yaşadığı eve gidemiyor görüntülü konuşuyor sevdikleriyle,
3 4 saatlik uykuyla 24 saat nöbet tutuyor,
morali çok bozuk destek olmak için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. bugün balkondan video çekip yolladım inanın çok sevindi. moral ve desteğe çok ihtiyaçları var.
annem emekli hemşire ve hala çalışıyor. kronik kalp rahatsızlığı ve tansiyonu var ve halen çalışıyor. yüksek risk grubunda ve hala çalışıyor.... hepsi için gönülden bir alkış.