alışkanlık haline getirdim ama bi faydasını görmedim. (içsel faydaları bilemem).
masabaşında şişen olsun ve büyükçe bir su bardağın olsun. bir dönem sonra ula bu bardak niye buş duruyor deyip dolduruyorsun, madem bardak dolu içeyim deyip içiyorsun böyle bir döngü sürüp gidiyor.
15.01.2020 · 42. sıra
martinexz
14.01.2020 16:18