benim bu.
aklım almıyor cidden, sadece bu sene 2 defa kanal tedavisi yaptırdım, hala sızlayan dişlerim var, bir iki çürük daha geliyor belli ki, şirkette bile dişlerimi fırçalıyorum, sütü peyniri soframdan eksik etmiyorum, bu anasını siktiğimin pembe götlü dişi hala neden çürüyor anlayamıyorum.
durum tam olarak bu görsel
edit : diş ipi kullanmıyorum evet
07.04.2021 · 13. sıra
onnik
06.04.2021 10:12 ~ 12:13