Sık geçen başlıklar

hepsiburada.com'un 54 bin liraya el koyması 1

ekşi'de gör
buralarda pek tutması beklenmeyen, 10/10luk rezalettir.

buralarda neden tutmaz, çünkü burası, arabasına çarpıp kaçan firma için rezalet başlığı açan adama "mercedes'im var diye hava atıyor" diyen, aşağılık kompleksli insanların mekanı da ondan.

birazdan damlarlar, 54 bin tl'ye telefon alana müstahaktır diyecek tipler. gerçi müstahak yazmayı beceremeyip müstehak da yazabilirler, bilemedim...

sorunun çözümüne gelirsek dava dilekçeniz işleme alınmadan para hesaba ya da cüzdana iade edilecektir. sonrasında dilerseniz tüketici mahkemesinde zararınıza dair dava açabilirsiniz. firma mahkeme masraflarını ve paranın bağlı kaldığı gün kadar faizini öder. değer mi? değmez. birkaç gün daha bekleyip, parayı alınca bir daha buradan alışveriş yapmamak en stressiz ve kolay çözüm.