Sık geçen başlıklar

hepsi artık türkçe konuşuyor hedefimiz vatandaşlık 1

ekşi'de gör
bunu muhalif bir lider söylese koltuğundan ederler. ama bu herif söyleyince hâlâ oy toplayabiliyo. yeter bıktım. vallahi de billahi de ben anlamıyorum artık.