uçabiliyorlarmış dedirten militanlar.
o değil de birisi çıkmış yukarda “chplileri üzecektir xd” demiş, kendisine kasaptan dana beyni almasını tembih ediyorum. ulan zamanında iktidar partisi bu uçan arkadaşları davulla zurnayla karşıladı; stepnesi mhp desen akp’nin götünden ayrılmıyor ki geçen hdp ile aynı oyu verdiler mecliste ama adamın derdi imanı chp olmuş. soluduğu oksijeni sikeyim.
19.12.2018 · 47. sıra
italiano20
18.12.2018 17:59