Sık geçen başlıklar

hemşireler olmasa doktorlar iş yapamaz 1

ekşi'de gör
şimdi motoru olmayan araba da gitmez,tekerleği olmayan araba da.ama bu gerçek,motor ile tekeri aynı derecede elzem kılmıyor.
hemşirelere saygım sonsuz ama şu sırf aynı ortamda çalıştığınız için doktorlarla aşık atmayı bırakın lütfen.bu hesapla,hasta bakıcı,sekreter,temizlik görevlisi olmadan da sistem yürümez.
not:doktor değilim.sadece doktorlara hakkettikleri saygıyı duyuyorum.