Sık geçen başlıklar

hemşire 7 bin alırken doktorun 9 bin alması 1

ekşi'de gör
doktorların gereğinden fazla tevazu sahibi olduğunu düşünüyorum, ben şu ana kadar bir katibin “biz olmazsak karar çıkmaz” dediğini duymadım.

hastaneye hemşire görmeye gitmiyoruz, doktora gidiyoruz. ameliyatımı hemşire yapmıyor, ilacımı o yazmıyor, teşhisimi de o koymuyor. doktorlar rahat üç-dört kat fazla almalı hemşireden, bi doktor çıkıp “beş kat” dese “on kat olsun aslanım” derim zaten.

yani düşünebiliyo musunuz hosteslerin “ben olmasam uçak kalkamaz” filan dediğini? aynen o hesap. adam kendini yetiştirmiş, yıllarını vermiş, bildiğin düz adam çıkıp diyo ki “doktor ne iş yapıyo ki yeaa”, çok sevgili sağlık personeli de hastalanınca sağlık personeline görünsün o zaman.