doktorların gereğinden fazla tevazu sahibi olduğunu düşünüyorum, ben şu ana kadar bir katibin “biz olmazsak karar çıkmaz” dediğini duymadım.
hastaneye hemşire görmeye gitmiyoruz, doktora gidiyoruz. ameliyatımı hemşire yapmıyor, ilacımı o yazmıyor, teşhisimi de o koymuyor. doktorlar rahat üç-dört kat fazla almalı hemşireden, bi doktor çıkıp “beş kat” dese “on kat olsun aslanım” derim zaten.
yani düşünebiliyo musunuz hosteslerin “ben olmasam uçak kalkamaz” filan dediğini? aynen o hesap. adam kendini yetiştirmiş, yıllarını vermiş, bildiğin düz adam çıkıp diyo ki “doktor ne iş yapıyo ki yeaa”, çok sevgili sağlık personeli de hastalanınca sağlık personeline görünsün o zaman.
13.12.2021 · 14. sıra
doras
12.12.2021 01:59