Sık geçen başlıklar

hem hizmet istiyorlar hem de köprü bedava olsun 1

ekşi'de gör
isveçli gibi vergi verip, amerikalı gibi paralı hizmet alıyor, nijeryalı gibi çeteler tarafından yağmalanıp bangladeşli gibi yaşıyoruz.

açın bakın mesela sağlık ve eğitimin ücretsiz olduğu ingiltere'de gelir vergisi oranları nasıl. bizim paramızla yılda 1 milyona kadar kazananlar için %15. bizde aynı insan daha martta %35'lik dilime girmiş oluyor, seneyi %40'la bitiriyor. hiçbir şeyi gider gösterememek de cabası.

araba alan bir insanın yıllık gelirinin yarısını verdiği ötv'yi falan saymıyorum hiç. yarattığımız değerin %80'ini devlete, ne devleti ya doğrudan bunlara veriyoruz ama karşılığında okul paralı, sağlık paralı, yol paralı.