alınacak gücenecek bir şey yok, cumhur ittifakının aslına rücu olur. zaten parti köşe süsü olarak açık, belediyelerine el konmuş, lideri rehin. acı patlıcanı kırağı çalmaz, en azından normal bir demokrasi pozları biter, dünya çapında bu işin adı konmuş olur, tam olarak ne olduğumuz tescillenir. avrupa'dan kayda değer bir tepki beklemiyorum çünkü kendilerine demokratlar. olsa olsa adaylık statüsünden tamamen atılırız. amerika da hakeza öyle, türkiye'yi daha da avrasya bloğuna itme riskini almak istemezler, müşerref pakistan'ı gibi takılırız.
ek: sonraki seçimde ne olur? bir daha seçim görür müyüz muallak bence.
17.02.2021 · 20. sıra
hasihasi
16.02.2021 13:05 ~ 13:22