ben 34 yaşında, kayserili bir insan evladıyım. köylü bebesiyim. yörüğüm, türküm, türkmenim. fakat bunların hepsinin üstünde ve ötesinde insanım. tek derdim de ''insan gibi'' yaşamak. ülkemde sanat olsun, bilim olsun, huzur olsun istiyorum. ocu, bucu, şucu'dan bıktım, lanet ettim, öldüm, geberdim! cehalet tarlasında boka batmış sürüngenler gibi birbirimizin üstünde debelenip duruyoruz. altta kalanın canı çıksın'cılıktan bıktım! 21. yüzyılda, bildiğin 2018 yılını yaşarken, hayata dair en mühim merakımızın sakız çiğnemenin orucu bozup bozmayacağı olmasından bıktım! öz anamla, babamla, kardeşimle, emmimle, dayımla siyaset yüzünden aram açık. ne emmoğlu kaldı küsüşmedik, ne dayıızı. ne din düşmanı ilan edilmediğim kaldı, ne fetöcü, ne dıj güj.. bittim, yıldım artık, iliklerime kadar, hücrelerime kadar bık-tım!
buraya daha sayfalarca yazarım ama yazmaktan da bıktım. bunları neden söylediğime gelecek olursak; olur da biri çıkıp yok troll, yok pkklı yok bilmem ne derse diye peşin peşin hakkımda bilgiler verdim. herhangi birinin herhangi bir şeyi olmadığımı kanıtlamaya elbette ihtiyacım yok ama buna ihtiyacı olan varsa açık adresimi de veririm, evimde de misafir ederim, buyursun gelsin. ben kimsenin ocusu bucusu değilim. ben insan gibi yaşamak isteyen sıradan bir vatandaşım. şu zamana kadar yalan yok, çok çekimserdim ve hatta mesafeliydim. halen de şüpheci yaklaşıyor olmakla birlikte -ki o şüphenin ne olduğuyla ilgili ayrı bir yazı yamam gerekir. özetle hdp'nin kendini pkk'dan arındırması ve bunu kanıtlaması diyelim.- emaneten hdp'ye bir oy vereceğim.
hani beni ve benim gibi muhalif düşünenleri ocu, bucu, orospu çocuğu ilan eden şuursuzlar ''inadına reyiz!'' diyor ya, heh ben de şimdi ''sizin inadınıza ulan!'' diyorum. fakat ben o şuursuzlar gibi kör bir inada kendini kaptıracak kadar bilinçsiz bir seçmen değilim. oyumun peşine düşerim! beklentilerimin peşine düşerim! emanetime ihanet olursa bir dahaki seçimde hesabını da sorarım!
her neyse. konuyu toplayalım. bana ilk kez hdp'ye oy verdirtecek video'dur vesselam. kimseden de korkum yok, kimseye de hesap verecek değilim. bir oyum ince'ye, bir oyum da hdp'ye. hadi bakalım!
15.06.2018 · 4. sıra
saipsiz
14.06.2018 00:00