maaşım dolar üzerinden, son 1 ayda maaşıma kur farkıyla gelen gizli zam asgari ücretlinin 2.75 maaşı kadar.
arabaya gelen zamla benim 5.35'in 2.el fiyatı durmadan artıyor falan…
bak bunların hepsi akp sayesinde.
ben muhalifim, asgari ücretli ise akp'li.
asgari ücretli bana vatan haini diyor.
ben ise taşaklarımla gülüyorum.
04.06.2018 · 6. sıra
perkins tp
03.06.2018 00:17