denememektir,
denememek = başarısızlıktır.
zaten bazı durumlarda sürekli başarmaya değil bir kere başarmaya ihtiyacımız var. şeyi farkettim hayatta bir şeyleri ertelemenin hiç bir değeri yok. daha iyi olmayı beklediğimiz o süreç bizi sadece geri götürüyor, tabi bir yandan ihtiyatlı olmak da lazım. ama başarılı kesinlikle öznel bir durum neye göre kime göre ve ne zaman :)) gibi...
26.09.2021 · 19. sıra
chekhov
25.09.2021 00:01