Sık geçen başlıklar

havrita kapatılsın 2

ekşi'de gör
başlığa girince böyle bir uygulama olduğunu öğrendim. sokak köpekleri son yıllarda hayatımızı tehdit eder boyuta gelmiştir. bu hayvanlar üzerinden rant edenler ve akıl sağlığı yerinde olmayan salaklar yüzünden ne belediyeler ne de diğer devlet kurumları bu işe el atamıyor. bu kişilerin sayısı çok değil ama sesleri yüksek çıkıyor. sadece insanların değil diğer tüm canlıların da hayatını tehdit eden hatta türünü şehirlerden yok eden bu köpek çetelerini savunanlar, kendilerini sözde hayvan sever sayıyor. sokaklarda, ormanlarda, parklarda köpek çetesi dışında hayvan kalmadı lan. biz de böyle uygulamalar sayesinde hayatta kalmaya çalışıyoruz. taliban bile afganistan'da bu köpekleri topladı. ama bizim ülkede üç beş ruh hastası ve dolandırıcı şerefsiz yüzünden ülke vahşi doğaya döndü.
köpek istismarının en büyük şüphelileri, onlara en yakın olup en çok zaman geçirenlerdir. 3-4 sene önceki vahşeti hatırlayın. sözde hayvan hakları derneklerinden bazıları dört patisi kesilen zavallı yavru köpek için sen kestin, hayır sen kestin deyip birbirlerini suçlamıştı. keza geçen sene hayvanlar üzerinden para kazanan genç bir kadının evinde de ölü köpekler ve kediler bulunmuştu. maalesef bazı şerefsizler hayvanlar üzerinden para kazanmak için her türlü caniliği yapıyorlar. dolandırıcılıktan, adam yaralamaktan ve tecavüzden sabıkalı paw bilmem ne adlı derneğin at hırsızı kılıklı başkanı ve rantçıları para için her şeyi yapar. bu nedenle son zamanlardaki olayların failini bulmak için bunlar devlet tarafından sorgulanmalı. havrita ise zararsız bir uygulama. köpekleri hedef göstermiyor, o bölgeden geçeceklerin ölmemesi/yaralanmaması için uğraşıyor.