Sık geçen başlıklar

havalimanına aç gidip fiyatlardan şikayet eden tip 1

ekşi'de gör
havaalanına aç gidip fiyatlardan şikayet etmiyor güzel kardeşim, canım kardeşim, aslan kardeşim.
ben bir hamburger menüye neden 200 lira vermek zorundayım diye sorguluyor.
adam ben neden yemek yemek için 2 saat düşünüp 6 saat aç kalıyorum diyor.
deli misin, deli numarası mı yapıyorsun amk?

edit: yeşillendirip linç edenler. hepiniz mi iga'ya kira ödüyorsunuz ne bu sinir?
biri de demiş ki, 200 tl 11 dolar yapıyor, “los angeles” havaalanında bunun iki katı. (bkz: swh) insan gerçekten hayret ediyor.
neyse, göte göt diyen zaten sevilmez, ben de böyle vurmayla kolay ölmem. devam.