Sık geçen başlıklar

hatay'da sokak köpeklerinin toplanmaya başlaması 1

ekşi'de gör
27 mahalle karantinaya alınmış. deprem bölgesi, çadırkentler, prefabriklerde yaşayanlar kuduz salgının ortasında kalmış, önlem alınmazsa karantina çemberi dahada büyüyecek, ama beyin fonksiyonları durmuş, zeka geriliğine sahip bazı köpektaparlar “masumların kanı” diye durumu yorumluyor. bu da bir yobazlık türü işte!! istediğin kadar eğitim gör, doktor ol, yobazlık genlere işleyince doğruyu ne görürsün ne anlarsın.