Sık geçen başlıklar

hastasına kalçaların güzelmiş diyen doktor 1

ekşi'de gör
amerika'da birine kalçaların güzelmiş desen teşekkür falan etmez. ayrıca ortada nasıl bir yanlış anlaşılma olabilir? doktorun kalkıp da hastasını taciz etmeye çalışacağını sanmıyorum demiş adam. hepiniz çıldırmışsınız.

edit: tepkilerden tırsınca entry'i nasıl da değiştirmiş :) görsel