Sık geçen başlıklar

hastaneler bombalanırken maç muhabbeti yapan insan 1

ekşi'de gör
dünya'da savaş mı bitiyor? ırak afganistan ukrayna suriye lübnan azerbaycan ermenistan filistin israil vs. yüz yıldır bombalanıyor. tutup inzivaya çekilip her gün ağlayacak halimiz yok. amk ne güzel ya dünya'ya bir kere geliyorsun onda da kendinden başka herkesi düşünmen bekleniyor. ona ağla bunu düşün buna üzül şuna dertlen.

edit: futbolu hiç sevmem hayatımda oturup maç izlemişliğim yoktur. ama bir rahat bırakın insanları. kendin üzülüyorsan üzül. senin yaptığın üzülürken kafanı kaldırıp 'lan ben üzülürken bunlar niye üzülmüyor' diyip nutuk atmak. sana ne amk. niye insanlara sorumluluk yüklüyorsun.