Sık geçen başlıklar

hastane önünde ambulans beklerken ölmek 2

ekşi'de gör
kuralları hiçe sayıp içerden doktor gelip müdahele etseydi ve kadın yine de ölseydi kadının ailesi o doktoru linç edecek, fiziki şiddet uygulayacak ve muhtemelen dava açıp kazanacaktı. hiç boş yapmayın. kuralları eleştirin kurallara uyan doktorları değil.
malpraktis yasalarini direkt abd’den kopyalarsan sonucu boyle olur iste! atladiniz mi saglikta cag?

112 saglik ekibi veya acil hekimleri varken cildiyeci ya da bir cerrah hastaya mudahale etse ve ardindan hasta yakinlari milyonluk davalar acsa hekimi siz mi koruyacaksiniz?

siz hekimin kendi bransina ait olmayan tetkiki bile istemesini yasaklarsaniz, malpraktis yasalarini bransina gore duzenlerseniz o da asla bransi disina cikmaz.

durun siz daha yeni yeni ogreniyorsunuz defansif tip nediri, daha karpuz kesecegiz!