ölenin arkasından kahpece konuşuluyormuş. ahahahaa kusura bakmasın ölenlerin arkasından konuşulur. çünkü ölülerinizin arkasından konuşmayın der ayet. ölüler değil ölülerinizin. kendisi ölümüz olmadığı için sıkıntı yok. ayrıca kendisi kahpeliğin kitabını yazmış olduğundan sorun olmaz. siktirsin gitsin. ulan hep mi iyiler ölecekti. sizde öleceksiniz orospu evlatları.
mutlu yıllar :))
01.01.2016 · 9. sıra
yeter artik yazdim buraya
31.12.2015 12:27 ~ 16:00