Sık geçen başlıklar

harley davidson bot 1

ekşi'de gör
geçtiğimiz sene 450 lira verip aldığım bot. yalnız biraz küçük almışım ama o zaman farketmemiştim. ayağımı vura vura giyiyorum şuan. ama nasıl bir vurma. ayaklarım roma harabelerine döndü. değiştirmeye de üşendim ve 450 lira verdim. ya ayağım botu giye giye küçülecek ya da bot genişleyecek. başka yolu yok !