1-tsk'ya sızmış fethullahçıların askeri darbe yapmaya kalkacağını tahmin ediyor muydunuz? böyle bir şeyi şafak vakti değil de neden akşam vakti yapmaya kalktılar? deşifre oldukları için mi?
2-bu darbe girişimine tiyatro diyenler hakkındaki düşünceleriniz ve onlara söyleyecekleriniz nelerdir?
3-derin bir kişilik de olsanız size torpil geçemeyeceğim bu soruyu mutlaka sormam lazım, hangi şampuanı kullanıyorsunuz?
23.02.2022 · 10. sıra
deli ali 667
22.02.2022 13:00