sizin sorgulamanız gereken biz bir köle veya makina mıyız demek.
ee performansı düşmüşse ne olmuş. robot gibi üretim yapıp patrona daha fazla gelir oluşturmadı onu daha zengin etmedi diye bu bir suç mu? insanların performansı düşebilir. it gibi çalıştırıp kuş kadar maaş veriyorlar.
adamlar nasıl çalışma şartlarını daha kolay yaparız diye tartışıyor. biz de ama it gibi çalışmayanlar var hocam diye birbirimizi şikayet ediyoruz.
06.09.2021 · 39. sıra
eminmisin ki
05.09.2021 09:05