isteyip de çocuk sahibi olamamış veya bir çocuğa koruyucu anne olmuş kadınların yanında "her kadın bu duyguyu yaşamalı, şöyle mucizevi böyle muhteşem" diye konuşmayın.
sanırım gördüğüm en hüzünlü gözdü o gözler. ve bu konuşmalara rağmen hamile arkadaşa "sağlıkla doğsun, büyüsün" demişti.
sahip olduklarınızın değerini başkalarının yanında bu kadar vurgulamak en naif tabirle ayıptır.
yapmayın. kalp bu, kırılıyor.
26.03.2017 · 25. sıra
pul
25.03.2017 15:13