"bir bedevi dedi diye yiyorum" diyerek özetlenemezdi. çünkü bedevi çölde göçebe olarak yaşayanlar için kullanılan bir tabirdir. eğer buradan kasıt rasulullah (s.a.v) ise o göçebe değil şehirliydi, dolayısıyla medeniydi.
bedevi olsaydı da değerinden bir şey eksilmeyecekti. ama terimleri doğru kullanmak, bilmiyorsak öğrenmek gerek.
haluk levent'in samimi ve tutarlı açıklamasıdır. ne yazık ki sosyal medya tarafından yaptığı olumlu her şey unutulacak, linç yiyecektir.
linççilere aldırma. seviyoruz seni haluk abi.
edit: iki üzerimde "bir bedevi dedi diye yiyorum diyerek özetlenebilirdi" diyen bir entry vardı, silinmiş.
06.08.2018 · 19. sıra
marsli gocmen
05.08.2018 10:02 ~ 17:05