Sık geçen başlıklar

halter ve boks'un olimpiyatlardan çıkarılması 2

ekşi'de gör
halteri olimpiyatlardan kaldırmak akıl tutulmasıdır.
tarihin en eski spor dallarından ikisinin, tarihin en eski yarışmasından çıkarılmasıdır.
bunun yerine trans ligi falan açsanız daha mantıklı olmaz mıydı ?