Sık geçen başlıklar

halkın ayaklanması için daha ne olması gerekiyor 2

ekşi'de gör
yine bir ayaklanma çıksa yine mağdur edebiyatı ile başa dönülecek. bu sebeple herkes derdini sandıkta anlatmalı.
napim? yan komşumu mu vurayım?
rte artık yorgun, çevresinde vasıflı bir kurmay kalmadı ve sonraki seçimi kazanamayacak. sabırla bekliyorum, siz de bekleyin. bekleyin derken oturup beklemeyin, sakin olun ve çevrenize rte'nin kaybettiğini inandırın. rte kendi bile inanmıyor be kazanacağına, baksanıza yaptığı açıklamalara.

rte en fazla %43 oy alacak, bakın buraya yazıyorum. seçim günü bkz veririm, isyan etmek yerine herkese kaybedeceğini söyleyin ve yüzlerindeki ifadeyi görün. şimdi en koyu akpliye bile rte kaybedecek diyin, içinden inanarak "nah kaybeder" diyemez. denemesi bedava.