Sık geçen başlıklar

halkın ambulans uçağının gs'ye tahsisi 1

ekşi'de gör
başından sonuna kadar saçmalık olan süreçtir. abicim adam koronaysa neden getirmeye çalışıyorsunuz? zaten testi negatif çıktıktan sonra da 1 hafta daha oynayamayacak bu adam. yok eğer imzayı atsın hemen ki iş garanti olsun diyorsanız, siz belgeleri yanınızda götürür imzalatırsınız. koronalı hastayı uçakla ülkeye getirmek nedir? konu hizmet bedeli değil, sağlık bakanlığı'nın böyle aptalca bir süreci - parasını almış olsa bile- kabul etmesidir. bizim suçumuz paramızın olmaması mı ki evde oturuyoruz tüm haftasonu?