Sık geçen başlıklar

halkın %2.7'sinin köpeklerin uyutulmasını istemesi 2

ekşi'de gör
halkın %80’i sokakta köpek istemiyor diye anladım ben o anketi seni algıcı çomar.

edit: siz mama mafyasının trolleri ister çıldırın, ister masalarda tepinin, isterseniz yerlerde yuvarlanın, o mesele artık çözülecek.

ben ki 20 yıl eklemeddin’den kılıçdar’a kadar chp’ye oy vermiş adamım, bu son tartışma benim miladım oldu. tayyarsa tayyar, imamoğlusa imamoğlu, bu sokak köpeği sorununu kim çözerse, benim oyum ona kardeşim. haydi hodr-i meydan. bir avuç mama mafyası trolünün çığırtkanlığı buraya kadar. artık size sokak köpeği rantı yok.

edit 2: (bkz: halkın %80’inden fazlası sokakta köpek istemiyor)