Sık geçen başlıklar

hala parasını dolarda tutan ekşici 1

ekşi'de gör
manyak mısın? niye bozdurayım ki? 3 ay sonra o faize ve kur farkına gelir vergisini dayayınca alırım babayı. hiç gerek yok. dolarda kalmak her zaman en mantıklısı. 2 ayda %70 kar ettirdi, %20 düştü diye neden kaçayım. 1 aya kur eski halini alır zaten. burası türkiye kardeş.