daha dün gencecik bir çocuk cinsel istismarcıları serbest kaldı diye canına kıydı. bugün 14 yaşında başka bir çocuğun istismarcısı cezasını çekmeden salındı ve dalga geçer gibi yüce adaletin temsilcisi tarafından söz konusu sapkına başlıktaki cümle zikredildi. gerçekten çok etkilendik, ne hakkaniyetli bir tembih(!)
aldığınız ah'lar arşa dayandı da size yine bir şey olmadı.
çok şey denir de susmayı öğrettiniz sadece. lanet olsun boyle düzene. hepi topu 3 günlük dünyada hayatta kalmaya çalışmak değil yaşamak istiyoruz, olmazsa olmazımızı adalet istiyoruz.
09.06.2024 · 37. sıra
coffetime
08.06.2024 15:55 ~ 17:19