Sık geçen başlıklar

hakan ural 1

ekşi'de gör
şu an canlı yayında ekşi sözlük'e saydırıyor. kimsiniz ulan sıfatınız ne, korkaksınız vs..

keşke şu 1 ayda getirilen zamlardan bahsedebilse. varsa yoksa goy goy. her şeyi her konuyu yorumlayabiliyor, çıksın mesela 800'den fazla ürüne ek ilave gümrük vergisi neden getirilmiş konuşsun, mesela medikal bir ürün olan kontak lensin yerli üretimi var da biz mi almadık? yerli üretim böyle mi korunuyor desin.

bunları konuşsan goy goy yapmasan halkın yanında olsan merak etme seni burada bir allahın kulu eleştirmez hakan ural. eleştireni de sustururlar.