hagi hagi hagi... olum futbolda yasadigim en guzel sey haginin oynadigi takim tutmaktir. yeni yetmeler hagiyi bilmeyebilir, normaldir. onlar bugun figoyu belki gercek ronaldoyu falan da bilmezler. ama hagi ulan. romen olmasaydi cidden baska bir sey olurdu. ulan en basitinden real madridin barcelonanin sadece 3 tane eu disindan oyuncu oynatabildigi donemlerde o 3 oyuncudan biri olmustur hagi. ters adamdir, dik kafalidir o yuzden de cok kalamamistir bu takimlarda baska mesele.
ama hagi dedigin adam bize geldiginde, hicbir avrupa kupasinda final dahi oynayamamis ulkede “avrupada kupa alirsak +2 milyon dolar isterim” demis ve kendisine gulenleri got etmistir. ayrica uefa super kupasi ve super kupayi takimina kazandirip 4 milyon dolari cep yapmistir. iddia ediyorum bugun cr7 veya messi turkiye’den bi takima gelse bu iddiayi koyamaz ortaya. o yuzden hagi > ......
bosluga kimi yazarsaniz yazin hagi daha buyuktur.
18.01.2020 · 23. sıra
nebileyimlan
17.01.2020 00:05