"iznim olmadan paylaşılmış" cümlesinden sonrasını okumadım. facebook'ta herkese açık şekilde bunu paylaşman zımnen paylaşılması için herkese izin verdiğini gösteriyor zaten.
dünya neden bu kadar etrafınızda dönüyor ya. insanların mesaj atıp "paylaşabilir miyim" diye sormalarını bekliyordu herhalde prenses.
16.04.2020 · 7. sıra
26 haziran
15.04.2020 16:22