kibarlık aslında bunun adı, yapmayı unutmuşuz o yüzden ters geliyor olabilir.
insanların birbirini böyle mutlu etmesinde bir sakınca görmüyorum. hatta gayet pozitif geldi bana.
sorun, bunu haber yapan o karanlık zihniyette.
11.03.2022 · 30. sıra
oyledusunmuyorum
10.03.2022 15:02 ~ 15:05