Sık geçen başlıklar

habertürk'te canlı yayındaki konuşma 1

ekşi'de gör
kibarlık aslında bunun adı, yapmayı unutmuşuz o yüzden ters geliyor olabilir.

insanların birbirini böyle mutlu etmesinde bir sakınca görmüyorum. hatta gayet pozitif geldi bana.

sorun, bunu haber yapan o karanlık zihniyette.