abuk subuk bir firmanın bulaştığı işler.
vatandaşı bilgilendirmek için yazdığın etiketi bir vatandaş okuyor ve anladığı şekilde yorumluyor.
diyor ki, keçiboyunuzu içerdiği için çok sağlıklı dediğin ürünün içindeki keçi boynuzu oranı piyasadaki en az olan. nasıl en iyisi olduğunu iddia ediyorsun?
diyor ki, reklamlarında kendi üretim tesislerini gösterirken, etiketin üzerinde başka bir adres yazıyor. niye tüketiciyi kandırıyorsun?
firma da çıkıp yurtdışı yasağı aldırmaya çalışıyor.
pardon da, sorgulanması gereken, adaletin karar alması gereken, sorumlu tutulması gereken burada kim?
daha geçen dardanel'de yaşadık benzer konuyu.
adam bütün reklamı "el değmeden" diye yapıyor, reklamda el değen şeylere "ıyyy" deniyor, sonra üretim tesisinde elle üretiyor. sorana da cevap: "dünyanın her yerinde bu elle üretilir." e dayı madem öyle niye böyle bir reklam yaptın diye sormazlar mı adama? sormazlar. niye? avukatları var.
26.03.2021 · 29. sıra
berkalettin
25.03.2021 16:32