eğer bu dediklerini yaparlarsa bu hükümetin şu 20 küsür yıllık iktidarlarında yaptıkları 3. olumlu şey olacak.
birincisi kapalı alanlarda sigara içme yasağı, ikincisi bölünmüş yollarda hız sınırını 90 km'den 110'a çıkarmaları. bu da olursa üç...
artık sokak köpekleri sevimli dostluktan çıkıp sokaklarda yaşayan vahşi hayvanlara dönüşeli çok oldu. köpekler kendi sürülerini kurdu, kendi bölgelerini belirledi...
hayvanları seviyoruz diye onları besleyen manyaklar yüzünden de "doğal ortamlarında" herhangi bir besin sıkıntısı yaşamadıklarından üredikçe ürediler. sorun daha da büyüdü. ve böyle giderse daha da büyüyeyecek... yani bu havyanseverlere sormak lazım, yani daha ne kadar böyle devam etmesi lazım?
açık konuşalım, bu işe 2 sene önce başlanmış olsa belki 3 milyon köpek öldürüp bu işi bitirecektik. köpekler saldırdığı için ölen onlarca insan da yaşamaya devam ediyor olacaktı. ama şimdi belki 5 milyon öldürmek gerekecek. eğer şu anda bir şeyler yapmaya başlamazsak 2 sene sonra da 10 milyon köpek öldürmek zorunda kalacağız. bu işin sonu yok. bir yede durmak, bir şeyler yapmaya başlamak lazım.
ben de hayvanları seviyorum ama onların kontrolsüz bir şekilde üremelerine ortam sağlayıp sokakları işgal etmelerine izin vermek hayvanseverlik değil, olsa olsa gerizekalılık olur.
17.12.2023 · 5. sıra
niketese
16.12.2023 00:00 ~ 00:01