Sık geçen başlıklar

hükümet istifa tezahüratlarına ceza verilmesi 1

ekşi'de gör
diktatör deyince seçmeni de kendileri de kızıyor sonra.

neymiş, hükümet istifa denmiş...

yönetici olma hakkının tanrıdan geldiğine inanmıyorsanız bu eleştiride cezalık ne var?

(bkz: kut anlayışı)