tahminim birkaç gün içinde 15'i görür, 1 ay içinde 12'lere iner. 2-3 ay içinde de 10'un altını görürüz. sebepler;
-recep tayyip gibi 100 yılın en kötü cumhurbaşkanından kurtulmak
-parlementer sistemin geri gelerek ülkeye güvenin artması ve yabancı yatırımcının ülkeye sıcak para akıtması
-nebati ve şahap'tan kurtulmak, ülkenin siyasal islamla değil, bilimsel metotlarla yönetilmesi.
edit:
-asgari ücret 500-600 dolar olmaz diyenler, ben hiç görmedim diyenler... akp'den başka parti gördünüz mü?
-2002'de dolar düşmedi diyenler... niye o kadar geriye gittiniz? 1,5 sene öncesine gidin. 8,50'dan 6,90'a düşmüştü. %20 değişim sadece 2-3 ayda. asıl baş akp'li rte giderse olacak değişimi düşünün.
edit 2: damat istifa ettiğinde boş koltuk %25 düşürmüş diyorlar. bilmiyorum, askerdeydim.
*