Sık geçen başlıklar

gustavo henrique vernes 1

ekşi'de gör
ümraniye maçının sadece uzatma dakikalarını izledim, 90+6 falandı herhalde, topu rahatça kontrol edip yanındakine pas verebileceği pozisyonda var gücüyle taca vurdu. “riske girmemek” adı altında yapılan şu top kaybını oldum olası sevmem zaten de o durumda böyle bir şeyi yapması yeteri kadar olumsuz bir referans bence oyuncunun genel profili için.