Sık geçen başlıklar

gurbetçinin euro için götümüzü yalıyorsunuz demesi 1

ekşi'de gör
üst edit: başlık başa kalmış. link olan varsa atsın, ekleyeyim.
link 1 link 2
link 3

çok zengin olursun, bunun getirisi olarak daha refah ve özgür hayat yaşamak için avrupa'yı tercih edersin. bunu anlarım, saygı da duyarım.
ama sen, aç kalmamak için vaktiyle götünü siktire siktire oraya gitmişsin.
kuvvetle muhtemel niteliğin olmadığından, orada domuz muamelesi görüyorsun.
işte o muamelenin acısını da böyle şeyler yazarak çıkarıyorsun.
sen orada bir iş gücüsün. sen orada amelesin. sen orada parayla kiralanmış, karşılığında ikamet verilmiş basit sıradan bir işçisin.
sana kalsa kralsın ama hakikat bu değil.

türkiye'ye geldiğin zaman, sıçacağın tuvaletin ismini ver bana.
gelip o götünü bir sikeyim de 6 ay sıçamadan gezesin be evveliyatını siktiğimin iti.

(bkz: bak şuradan siktir git)

edit: çomarın biri gelmiş kıskanıyorsunuz kuduruyorsunuz ondan böyle yazıyorsunuz demiş.
lan amcık, akşam iki bira içmek için arkadaşlarla berlin'e git-gel yapmışlığım var birkaç yıl öncesinde daha.
sen kime neyi anlatıyorsun aq? orda 2+1 kümeste yaşamak bile hayal lan size, hepimiz bilmiyor muyuz?
70-80 metrekare kümeslerde yaşayıp, sikilen ekonomide euro bozdurup neyin cakasını satıyorsun parazit.
hepsini de geçtim senin ülken batıyor lan, sen avrupanın para birimi burada değerli diye övünüyorsun. senin kanını sikeyim ben.
hiç mi kalbin acımıyor şu ülkenin haline. hiç mi yüreğin sızlamıyor gelinen duruma.
yemin ediyorum hayatım boyunca görmediğim yokluk da bolluk da kalmadı. yeri geldi taşa dönmüş ekmeği ıslatıp yumuşatıp yedim, yeri geldi bir kulüpte bir gecede 10 asgari ücret hesap ödedim. ve hiçbir zaman da dilime değmedi.
ne bu aq para para para. en zenginiz, en paralıyız söylemleriniz bitmedi gitti.
paranızı sikeyim aq, ensene namlu değdiğinde görüyorsun o paranın kudretini.
para varsa harcarsın, yoksa oturursun evinde. ne paraymış aq.