3 gün de bekleseler vazgeçmez, yine de türkiyeye arabayla giderler, uçağa binmezler. çünkü fabrikada işçilik yaparak aldıkları mercedes leri, bmw leri memleketlerinde gösteriş malzemesi yapacaklar.
“sen almanyada ne iş yapıyon da bu arabayı aldın?” sorusu bütün havalarını söndürecektir.
31.08.2021 · 6. sıra
atarli26
30.08.2021 00:11