Sık geçen başlıklar

gs-bjk maçını seyircili oynatmak için direnilmesi 1

ekşi'de gör
lig ertelenmeli. bunun seyircisizi falan olmamalı. ertele 2 hafta olsun bitsin. ispanya’da da ertelendi. lig 17 mayıs haftası biteceğine haziran başında bitsin, ne olur ki?

ekleme: arkadaşlar euro 2020 diyorsunuz da ispanya’da da durum bu. onlar için de geçerli sonuçta.