Sık geçen başlıklar

gs'nin borcunun fb ve bjk'nin borcundan az olması 1

ekşi'de gör
kısaca fark şu: 0-6 ya da 6-0 yaş grubu zeka seviyesine yönelik olarak durumu açıklıyorum.

bizim borcumuz var evet çok ama ödeyebilecek durumdayız,
sizin borcunuz var evet az ama ödeyemeyecek durumdasınız.

yani bizim durumumuzda borç yiğidin kamçısı; sizin durumunuzda da dildosu oluyor.

anlamsız bilgi.